pátek 16. ledna 2015

Unboxing #1


Asi nejsem jediná, kdo podlehl povánočním slevám. Ale slíbila jsem si, že do svých narozenin (červenec) si už žádnou knihu nekoupím. Ale myslím, že neodolám a jednu nebo dvě si koupím.
Na internetu moc neobjednávám, ale jak jsem viděla ty super ceny… no kdo by to nekoupil.

Takže tady je můj první unboxing z Buxu…



Bylo těžké rozhodovat, který otevřít jako první. Tak jsem vybrala ten lehčí... Nejlepší přeci nakonec.



KIKI Strike ve stínovém městě - uviděla jsem ji poprvé a hned podle názvu... to musím mít.
Emily Strange - tu jsem plánovala už hodně dlouho i když jsem moc nevěděla o čem to je. Myslím, že ta černá a červená mluví za vše.

A nejlepší na konec.




Krátký druhý život Bree Tennerové - musím přiznat, že z celé Ságy Stmívání je toto jediná kniha, na kterou se opravdu těším, až jí přečtu. Protože o tom nevím vůbec nic, zatímco od ostatních jsem viděla film.
Bílá je barva kouzel - Modrou už doma mám. Ještě jsem nečetla. Kamarádka říká, že je to blbost, ale mě to podle anotace nepřijde. Uvidíme.
Netvor - z této knihy jsem šťastná nejvíc. Úžasná obálka i anotace. Mám ráda Krásku a zvíře a na tuto knihu se strašně těším.
Můří deníky - obálka mě hodně zaujala. A navíc je to psáno ve formě deníku, což je pro mě nové a na to se těším.
Stephenie Meyerová - kraťoučký grafický román jsem přečetla za chvilku, spoustu jsem se o autorce dozvěděla a líbil se mi.

Doufám, že se vám první unboxing líbil. Klidně napište, jestli jste tyto knihy už četly, co si o nich myslíte a co mi doporučíte přečíst si jako první :)...

Kiki Borderka



Žádné komentáře:

Okomentovat